Reklamace/vrácení/výměna zboží

Na všechno zboží poskytujeme záruční lhůtu 24 měsíců, dle Občanského zákoníku.

Jak o zboží pečovat, je uvedeno buď na zboží anebo v popisu produktu.

 

Jak postupovat u reklamace zboží:

 

Reklamované zboží nám prosím zašlete spolu s dokladem o koupi a upřesněním vady na adresu:

Butik Sulamit

Široká 78

Český Krumlov

38101

 

Zásilku prosím označte "Reklamace".

 

Reklamované zboží také můžete přinést do našeho kamenného obchodu a reklamaci sepsat přímo s obsluhou. Nutné je obsluhu informovat, že zboží bylo zakoupeno v e-shopu a tuto skutečnost uvést v reklamačním protokolu.

Reklamované zboží musí být hygienicky čisté a nezašpiněné. V opačném případě nebude v rámci procesu příjmu reklamace přijato.

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů a o jejím výsledku Vás budeme informovat písemně na Váš e-mail nebo telefonicky.

 

Jak postupovat u vrácení / výměny zboží:

 

Nenošené, zcela čisté a nepoškozené zboží opatřené originálními visačkami nám můžete vrátit, a to ve lhůtě 14-ti dnů od data koupě zboží bez udání důvodu.

Pokud taková skutečnost nastane, bude vám vrácena hodnota zakoupeného zboží včetně nejnižšího poštovného na Váš bankovní účet.

O vrácení nebo výměně zboží nás prosím informujte na e-mailu info@sulamit.cz.

 

Pokud k nám přijdete na prodejnu, můžete také zboží vyměnit dle vlastního výběru ve stejné nebo vyšší finanční hodnotě.

 

Více informací a pravidla pro výše uvedené situace najdete v našich Obchodních podmínkách.

Zpět do obchodu